Shipment & Retuns Belgium, Germany, France

Wilt u een bestelling plaatsen en woont u in België, Duitsland of Frankrijk, dat kan.

We verzenden naar onze internationale klanten met DPD. We vragen €11,- verzendkosten om internationaal te verzenden.

Plaats u uw bestelling op werkdagen dan word het doorgaans dezelfde dag verstuurd. Uw bestelling is dan binnen 2-3 werkdagen bij u binnen.

De bestellingen worden zorgvuldig naar u toegestuurd.

 

Do you want to place an order and live in Belgium, Germany or France? No problem.
We ship orders to our international costumers with DPD. The costs of your shipment remain €11,-.
When you place an order on monday till saturday, we try to send it out the same day.
You will receive your order within 2-3 days.
Your order will be packet and sent will all the care it takes.

 

RETOURNEREN/RETURNING YOUR ORDER

 

Heeft u iets besteld en bevalt het u toch net niet? Dat kan.

Binnen 10 dagen na ontvangst van uw pakket mag u uiteraard het bestelde item wat niet helemaal uw ding is retour sturen.

Het item mag niet gedragen zijn, incl prijskaartje en retour in originele verpakking kunt u het terug sturen naar;

 

Not satisfied with your order? It happends.
You can return your order within 10days after you received it.
The items may not be worn, included pricetags and in the original package you can send them back to;

 

Van Eijsselsteijn International Fashion

Dijkstraat 9

6065 AT Montfort(Limburg), Nederland

 

U moet de retourkosten ZELF betalen.

You have to pay the shipping costs YOURSELF

 

U bent niet gebonden aan een bepaalde verzendservice. U kunt kiezen voor verzending wat voor u voordelig is.

Let goed op dat u, voor uw eigen zekerheid, verstuurd met een track&trace code ivm internationale zending.

Stuur bij retourzendingen altijd een email naar klantenservice@vefashion.nl om uw retourzending aan te maken zodat dit bij ons bekend is om mogelijke fouten te voorkomen en zeker te zijn van uw retour. Wij zijn niet aansprakelijk voor eventuele kwijtrakingen bij een verzending, ook hiervoor verzend altijd met een track&trace.

 

Let er goed op dat het retour formulier goed en in blokletters is ingevuld.

Zodra we uw retour hebben ontvangen word het zsm verwerkt en uw tegoed terug gestort naar het door uw opgegeven bankrekening nummer.(Vermeld ook uw BIC-code op het formulier.)

 

Wat kunt u NIET retourneren;

Oorbellen-Lingerie-Badmode-Sokken-Verzorgingsproducten-Parfums-Wierookproducten.

 

We hopen u voldoende te hebben geïnformeerd en mag uiteraard voor vragen altijd contact opnemen via klantenservice@vefashion.nl

 

You're not bound to any post service. U can choose your own shipping service.
Always choose a shipment with track&trace code, for your own safety of your package.
Always send an email about your return to klantenservice@vefashion.nl to make sure we know about it and to be sure about your return.
We are not responsible for the lost of your return, so always make sure you have your tracking number.


Always fill in the return form from your order. In blocknotes please!
As soon as we receive your return we will pay you back as soon as possible at your accountnumber that you fill in at the return form. (Do not forget your BIC-code because it's an foreign bank number)


What CAN'T be returned;

Earrings-Lingerie-Swimwear-Socks-Care products-Parfumes-Incense Products.


We hope we informed you as much as possible, but you can always send us an email to klantenservice@vefashion.nl for any kind of questions!

 

Van Eijsselsteijn International Fashion

Dijkstraat 9

6065 AT Montfort, Nederland

klantenservice@vefashion.nl