Pakketdiensten

In onze winkel bieden wij de service van verschillende pakketdiensten voor u aan.

Hieronder hebben we een lijst gemaakt van uw vragen met antwoorden.

*Welke pakketdiensten hebben jullie:

We zijn servicepunt van DHL, DHL Express, GLS, DPD, Homerr en Mondial Relay.

*Kan ik een betaalde zending bij jullie aanmaken en direct betalen:

Ja dat kan met DHL en GLS. We helpen u hier graag mee.

*Is mijn pakket al bij jullie:

Zodra de pakketten bij ons binnenkomen scannen we deze vrijwel direct in. Zodra wij dit doen krijgt u van de desbetreffende pakketdienst een notificatie dat uw pakket bij ons klaar ligt.

Homerr levert enkel op Dinsdag en Donderdag pakketten. Krijgt u een notificatie buiten deze dagen om of buiten winkeltijden om dan is het hoogst waarschijnlijk dat uw pakket de eerst volgende leverdag zal arriveren.

Kijk altijd goed op uw track&trace, staat hier dat het nog niet geleverd is dan kunt u er van uitgaan dat het nog niet bij ons is.

*Hoelang blijft mijn pakket liggen:

De pakketten blijven 7 dagen bij ons liggen. Na deze periode MOETEN wij de pakketten retour geven aan de koerier. Hier kunnen wij niets aan veranderen.

*Ik ben op vakantie, kan mijn pakket blijven liggen:

Nee. We kunnen en mogen uw pakket niet vast houden. Onze systemen geven aan welke pakketten retour moeten en kunnen dit niet wijzigen.

Wat u kunt doen is een naaste vragen of zij uw pakket op kunnen halen, geef altijd een kopie legitimatie bewijs mee.

*Vinted:

Wij kunnen van vinted niet zien welk emailadres u opgegeven heeft, notificaties gaan allemaal via Vinted.

*Niet bijgewerkte status:

Soms komt het wel eens voor dat u uw pakket afgegeven heeft maar geen notificatie heeft ontvangen.

Dit is heel vervelend maar wij kunnen daar niets aan doen of terugvinden.

We scannen de pakketten altijd in waar u bij staat om voor u en voor onszelf zeker te zijn dat het pakket weggaat.

De pakketten worden elke dag opgehaalt, daar kunt u zeker van zijn. Homerr alleen op dinsdag en donderdag.

*Geen email bevestiging ontvangen:

Soms komt dit ook wel eens voor. Daarom geven wij als advies het (geprinte) label altijd in uw mail te bewaren, het stickertje van aangemaakte labels in de winkel altijd te bewaren of een foto van de barcode te maken. Zodat u ten alle tijden uw pakket kan volgen.

Let op, wij kunnen dit nooit voor u terugvinden.

Als uw pakket zoek zou raken kan de pakketdienst nooit een onderzoek starten naar waar uw pakket is als u niet uw code heeft.

*Oude barcode stickers:

Let altijd goed op dat u oude barcode stickers verwijderd of doorstreept. Soms is een barcode nog niet verlopen en is deze dus nog scanbaar. Als ze op het depot de foute code scannen komt uw pakket weer retour naar u.

 

 

NEEM ALTIJD EEN GELDIG LEGITIMATIE BEWIJS MEE ANDERS KUNNEN WIJ HET PAKKET NIET UITSCANNEN EN MEE GEVEN!!

WEBWINKELKEURWIDGET

© 2020 - 2024 vefashion | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel